دانشجویان صنعت چاپ

كلیك كنید

 

تبادل لینک با رنک 5 گوگل رایگان

 .. همان طور كه بايد بدانيد داشتن لينك در صفحاتي با پيج رنك بالا تاثير بسيار زيادي در رتبه و سئوي شما در گوگل خواهد شد ، اين وب سايت با تمامي وب سايت ها و وبلاگ ها با هر پيج رنك و رتبه اي ، تبادل لينك ميكند ،، اين سيستم كاملا اتوماتيك بوده و شما به راحتي و در كمترين زمان ميتوانيد با ما تبادل لينك داشته باشيد و لينك تون رو ثبت و مشاهده كنيد .. .. براي تبادل لينك با ما همين الان ميتوانيد اقدام كنيد و لينك خود را ثبت كنيد .

روی عکس کلیک کنید تا به سایت تبادل لینک  وارد شوید


 

 

ماشین فلکسو OPTIMA سوما

ماشینی مقرون به صرفه برای تیراژهای چاپی کم

گروه مهندسین کمپانی سوما در جمهوری چک، در پاسخ به نیازهای روزافزون بازار و به منظور دستیابی به ماشین چاپی که بتواند پاسخگوی تمامی نیازهای روز بازار چاپ فلکسوگرافی باشد؛ اقدام به طراحی و تولید ماشین SomaFlex Optima نمودند. برای دستیابی به این هدف متخصصین کمپانی سوما، به بررسی 50 مشتری عمده و مهم این کمپانی در سراسر دنیا پرداختند و نظرات، پیشنهادات و خواسته های آنها را در مورد ماشین آلات مدرن فلکسوگرافی به دقت بررسی نموده و در نهایت پس از یک سال و نیم تحقیق و تلاش موفق به ارائــه این ماشین برای نخستین بار در نمایشگاه بین المــللی صنعت پلاستیک و لاستیک کا 2013 ( K Show، اکتبر 2013 - آلمان، دوسلدورف ) شدند. کمپانی سوما دراری تعدادی از طراحی های خاص و ثبت شده و انحصاری خود در این ماشین می­باشد.

soma.jpg

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد اربابی
  • تاریخ: شنبه 8 شهريور 1393برچسب:چاپ فلکسو گرافی,چاپ سیلک اسکرین,چاپ هلیو گراور,چاپ اینتاگلیو,
  • اسپید مستر SM52

    Image

    Speedmaster SM 52   مجهز به سيستم مركب رساني انقلابيAnicolor

    واحد انتخابي مركب رسانيAnicolorدرSpeedmaster SM 52  پاسخ نهايي به كارهاي چاپي بسيار كم تيراژ است. سيستمAnicolorراهكاري كارآمد و مطمئن براي موفقيت هرچه بيشتر مجموعه شماست. با بهره گيري از اين سيستم، سرمايه گذاري بعمل آمده، از همان اولين كار شروع به بازگشت مي نمايد. دستيابي به حداقل زمان آماده سازي به معناي توليد بيشتر، تعويض كار سريعتر و هزينه هاي كمتر در هر روز است.

    سيستمAnicolorعبارت از يك واحد مسير كوتاه مركب رساني بدون شير است كه براي تامين حجم مطلقا دقيق، يكنواخت و ثابتي از مركب، طراحي و ساخته شده است.  Anicolor  بدون نياز به شير مركب، ميزان مركب مورد نياز كل سطح كار چاپي را تنظيم و تامين مي نمايد. فرآيند انتقال يكنواخت و دقيق حجم مركب با استفاده از يك نورد آنيلوكس متناسب با قطع ماشين كه بين واحد محفظه بسته تيغه ايCambered Bladeو نورد مركب روي پليت، تعبيه شده، تامين مي گردد. در اين سيستم، اندازه گيري حجم مركب مورد نياز بوسيله تنظيم درجه حرارت نورد آنيلوكس انجام مي گيرد. به اين معنا كه افزايش يا كاهش حجم مركب، با گرم كردن يا سرد نمودن نورد آنيلوكس ميسر مي گردد. در نتيجه، حتي در زمان توليد كارهاي چاپي با حداقل نياز به مركب نيز فرآيند اندازه گيري مركب بصورتي كاملا دقيق انجام گرفته و بازده توليد از حداكثر يكنواختي و ثبات برخوردار خواهد بود.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد اربابی
  • تاریخ: شنبه 8 شهريور 1393برچسب: سیستم مرکب رسانی,سیستم مرطوب کننده, شارپنر, لیتوگرافی, آموزش کورل دراو ,Anicolor,11,

  • printstudent

    محمد اربابی

    printstudent

    http://printstudent.glxblog.com

    دانشجویان صنعت چاپ

    تبادل لینک با رنک 5 گوگل رایگان

    دانشجویان صنعت چاپ

    فارغ التحصیل و کارشناس چاپ مقالات صنعت چاپ .druckverfahren.مقالات + صنعت چاپ .فرایند چاپ.چاپ افست. چاپ هلوگرام.چاپ بنر.چاپ هلیوگراور.چاپ سیلک.چاپ بالشتکی . چاپ سوزنی . چاپ روی شیشه.چاپ روی پارچه.صنعت چاپ.مقالات صنعت چاپ.تابلو روان. تلویزیون شهری.

    دانشجویان صنعت چاپ