دانشجویان صنعت چاپ

كلیك كنید

 

صفحات ایران پرینت را آفلاین ببینید

سایت ایران پرینت را برای شما دانش جویان چاپ به صورت آفلاین گذاشته ام تا لذت ببرید
برای اجرای آن  نرم افزار 
Offline Explorer Enterprise 5.1 را دانلود کنید تا بتوانید اجراش کنید


پسوردنرم افزار:www.asandownload.com

لینک
دانلود آفلاین ایران پرینت

 

پرسش ‌و ‌پاسخ‌هاي ‌تخصصي ‌صنعت ‌چاپ


يكي از راه‌هاي درك بهتر مطالب تخصصي،‌  طرح پرسش‌ها و ارايه پاسخ‌هاي علمي به آنهاست. به اين منظور يك منبع معتبر انتخاب و 205 پرسش از مطالب آن استخراج شد. موسسه پايرا كه يكي از مراكز معتبر در زمينه پژوهش‌هاي صنعت چاپ است، عمومي‌ترين مطالب مورد نياز دست‌اندركاران پيش از چاپ، چاپ و پس از چاپ را  در يك كتاب دم دستي به نام


The Print and Production manual طبقه بندي كرده است. از اين پس طي چند شماره مجله، به تدريج پرسش‌هاي برگرفته از اين كتاب به همراه پاسخ‌هايشان منتشر خواهند شد. گفتني است كه در پاسخ‌ها، به منظور انتقال هر چه بهتر مطالب، نكاتي اضافه شده و توضيحات محدود به منبع پايرا نيست.


در ضمن مي‌توانيد تا شماره بعد براي پاسخگويي به پرسش‌هاي سري بعد فكر كنيد.


.: ادامه مطلب :.

مقاله ليبل و بسته‌بندي

ايده شخصي‌سازي ليبل‌ها و كالاهاي چاپ و بسته‌بندي فراتر از يك فرصت تجاري است، چرا كه با فراگير شدن روش خريد اينترنتي، حجم تقاضاي ليبل‌هاي شخصي‌سازي شده كه مناسب ارسال كالا به مشتريان اينترنتي باشد بسيار افزايش يافته و جاي محصولات ليبل خورده قبلي را كه در تيراژ بالا، براي خرده‌فروشان ارسال مي‌شدند گرفته است.

در حال حاضر با اين‌كه محصولات نرم‌افزاري و سخت‌افزاري مختلفي براي توليد ليبل‌هاي شخصي‌سازي شده با كيفيت در بازار وجود دارد، به خدمت‌گيري اين تجهيزات يك مساله و استفاده درست از آنها مساله ديگري است.
بنابراين سوال اين است كه منافع حاصل شده از چاپ اين ليبل‌ها براي مشتري و چاپخانه‌دار چه مي‌تواند باشد؟ كه مواردي از آن به شرح زير است:
ايجاد فاكتور امنيتي: يكي از كاربردهاي اصلي، امكان توليد ليبل با يك كد امنيتي منحصر به فرد است كه مانع جعل محصول شده و از نفوذ محصولات غيراصلي و نامرغوب خارجي در بازار جلوگيري مي‌كند.
رسيدن به چنين هدفي با به كارگيري فناوري‌هاي جديدي نظير رزولوشن dpi 1200 واقعي امكان‌پذير شده است. براي مثال به وسيله آن مي‌توان حروف‌ريزي به اندازه نيم پوينت را رندر كرد.
بازاريابي آزمايشي: بسته‌بندي را براي تطابق با سليقه مشتريان يك بازار خاص،  به صورت منطقه‌اي مي‌توان طراحي كرد. بدين ترتيب هر چه اطلاع ما از نياز و ذوق و سليقه مشتريان منطقه‌اي كم يا زياد باشد، به همان نسبت مي‌توان اطلاعات مناسب‌تر و مفيدتري را روي بسته‌بندي كالا به مخاطب و يا مصرف‌كننده منتقل كرد. بدين ترتيب چاپ ليبل ديجيتال شرايط چاپ ليبل يا بسته‌بندي مرتبط با يك رويداد خاص را فراهم مي‌كند و بسته به موقعيت‌هاي زماني و مكاني مختلف، محصولات متناسب با آن را مي‌توان توليد كرد.
كاهش انبارداري: امكان توليد با صرفه تعداد كمتري ليبل، ما را از توليد تعداد زيادي ليبل يا بسته‌بندي و انبارداري آن بي‌نياز مي‌كند. چرا كه شرط لازم در روش‌هاي توليد سنتي براي رسيدن به سطح اقتصادي، تيراژ بالا است.

.: ادامه مطلب :.

بررسی مراحل چاپ اسکناس

 


وِیژگی های اسکناس های تولید داخل چیست؟ و اساساً از چه زمانی تولید اسکناس در داخل کشور صورت گرفت؟ از چه کاغذی برای چاپ اسکناس استفاده می شود و هر اسکناس چه خصوصیت منحصر به فردی دارد؟ همه این ها سوالاتی است که در این گزارش سعی کردیم به آن ها پاسخ دهیم

.: ادامه مطلب :.

لمينيت در دفاتر فني و چاپخانه‌هاي ديجيتال


لمينيت (lamination) چيست؟


 
لمينيت كردن يكي از سريع‌ترين و ساده‌ترين روش‌هاي محافظت از كار چاپي است. در سيستم لمينيت با چسبيدن لايه‌ بسيار نازك و شفاف پلاستيكي بر يك يا دو طرف يك كار چاپي، از آن در برابر رطوبت و ساير آسيب‌هاي محيطي، محافظت شده و محصول چاپ شده‌‌ي نهايي در برابر آب و پارگي مقاوم مي‌شود؛ به علاوه لمينيت، شدت رنگ‌ها و كنتراست رنگي در تصاوير چاپ شده را بهبود مي‌بخشد. تصاوير چاپ شده با رنگ‌هاي درخشان، بيانگر كيفيت بالاتري هستند. لمينيت مانع از چين و چروكيدگي، لك‌شدن، آفتاب خوردگي، سياه شدگي، پريدگي رنگ و يا چربي، اثر انگشت و ساير آسيب‌هاي موجود در محيط، بر كار چاپ شده مي‌شود.

.: ادامه مطلب :.

مقاله ورني‌زني در ماشين‌هاي افست ورقي

براي نشاندن ورني روي كار چاپي با ماشين افست به صورت مطلوب، بايد نكات فني مربوط به ورني، خشك‌كن‌هاي ماشين و پودر خشك‌كن در افست به درستي دانسته شود.
در اينجا با ورني‌هاي پايه روغني و پايه آبي آشنا مي‌شويد. همچنين درباره مزايا و كاستي‌هاي يونيت ورني زني به صورت دو نوردي و سيستم دكتر بليد مطالبي را مي‌خوانيد.
از برخي اشكالات ورني‌هاي پايه آب و راه‌حل برطرف ساختن آنها نيز سخن به ميان مي‌آيد.
مطالبي درباره خشك‌كن‌ها و نيز تجهيزات اندازه‌گيري ويسكوزيته، دما و درخشندگي ورني نيز در بخش دوم مي‌آيد.


.: ادامه مطلب :.

مجموعه ده مستند جذاب


مجموعه ده مستند جذاب


مجموعه 10 مستند جذاب و تماشایی

مجموعه ای استثنایی از بهترین مستندهای دنیا

دوبله فارسی

هیجان را به خانه های خود ببرید!!!

این مجموعه استثنایی شامل مستندهای زیر می باشد :

1- مستند سفر به اعماق جهان ، با استيون هاوکينگ (سفر در زمان): نام او استيون هاوکینگ است. فیزیکدان و کیهان شناس و انسانی خیال پرداز . با اینکه نمی تواند حرکت کند و برای صحبت مجبور به استفاده از کامپیوتر است , برای استفاده از ذهن خود او آزادی کامل دارد. می تواند آزادانه به کاوش جهان بپردازد و به سال های بزرگی فکر کند مانند اینکه سفر در زمان امکان پذیر است یا راه میانبری به آینده پیدا کند.

2- مستند توقف زمان ، برک دنس: برنامه توقف زمان آزمایش ها و تر دستی هایی را نشان می دهد که توسط حرفه ای های آموزش دیده انجام می شوند.

3- مستند پيام اضطراري (سقوط هواپيماي 747 خطوط هوايي بريتانيا): بر فراز اقیانوس هند فاجعه ای رخ میدهد.در ارتفاع بیش از 10 کیلومتری زمین، هر 4 موتور هواپیمای 747 خطوط هوایی بریتانیا از کار می­افتند.پرواز شماره 9 خطوط هوایی بریتانیا بدون موتور و با توانی ناچیز به سمت اقیانوس سقوط میکند.خدمه میکوشند تا از برخورد هواپیما با دریا جلوگیری کنند. چه چیزی باعث از کار افتادن جت عظیم آنها و تهدید جان تمام سرنشینان شده است؟

4- مستند فوت و فن (چتر بازی): بسیاری از ما از دیدن سقوط آزاد متعجب می شویم و فکر می کنیم چطور ممکنه. حالا، قصد داریم فیزیک، بیولوژی و فنآوری مربوط به چتربازی رو آشکار کنیم.به غیر از سابقه اش در زمان جنگ جهانی دوم، چتربازی امروزه مصارف زیادی دارد؛ از اجرای قانون گرفته تا پرش از توی هواپیما، که تعداد کمی به آن فکر می کنند. ببینید که چرا سقوط آزاد از لحاظ فیزیولوژیک، اینقدر هیجان دارد و دانشمندان چگونه با استفاده از چتربازی، فنآوریهای جدیدی را در اعماق دریا، فضای خارج از جو زمین و مصارف پزشکی بوجود آورده اند.

5- مستند سرقت آثار هنری (تابلوی فریاد): طی یکی از مشهورترین سرقت آثار هنری در قرن 20 تابلوی فریاد در 50 ثانیه به سرقت می رود .سرنخ های اشتباه و عجیب سر راه تحقیقات پلیس قرار می گیرد . برای بازگرداندن تابلوی فریاد دولت نروژ از پلیس مخفی انگلیس کمک گرفت که کاملا با فن فریب آشنایی داشتند .این داستان شکار تابلوی فریاد است …

6- مستند برآمده از فاجعه (آسمان خراش ها): غول‌های معماری شهری طی بیش از 100 سال.از ساختمان امپایر استیت نیویورک گرفته تا برج‌های شگفت‌انگیز پتروناس در کوالا‌لامپور، آسمانخراش‌ها، بر مناظر شهری سراسر جهان سلطه دارند. به نظر می‌رسد اشتهای ما برای ساختمان‌های بسیار بلند سیری‌ناپذیر است و هیچ مرزی برای آمال و آرزوهای کسانی که به خلق آنها می‌پردازند وجود ندارد.در چنین سازه‌های بلند و پر ترددی، عواقب ناشی از بروز اشتباهات می‌تواند فاجعه‌آمیز باشد.اما از دل چنین حوادث وحشتناکی دانش سربر می‌آورد.و چنین دانشی با خود فرصت بهبود، شکل‌دهی، و اصلاح به همراه دارد.امروزه، تمام آسمانخراش‌های بزرگ در دست ساخت در سراسر جهان به معنای واقعی کلمه، از خشت حادثه ساخته می‌شوند.

7- مستند سفر به آینده (مترو های آینده): در شهرهای آینده، باید اتومبیل ها را در پارکینگهای عظیمی که به وسیله روباتها کنترل می شوند، پارک کنیم و برویم. قطارها و تاکسی ها، خودشان، خودشان را می رانند و شما برای رسیدن از نقطه‎ی A به نقطه‎ی B بیش از آنچه که تصورش را بکنید…

8- مستند ابزارهای خارق العاده (پل): ساخت یک پل مانند پروژه هر سازه بزرگ دیگری نیازمند به کارگیری مصالح و نیروی انسانی به یک میزان است. اما همچنین شما مجبورید که این کار را بر روی آب انجام دهید. مجموعه “پل” سفری خواهد داشت به پل جدید “وودرو ویلسون” که ویرجینیا و مری لند را بر روی رودخانه پتومک به یکدیگر متصل می کند.

9- مستند مقابله با طبیعت (رانش زمین در اورگون): برای اولین بار، دانشمندان برجسته، فیلم های تکان دهنده ای را تشریح می کنند بطوریکه آنها، نیروی وحشتناک هر چهار عنصر را آشکار می کنند. در این مستند  یک کشتی اقیانوس پیما غرق می شود  و 500 مسافر ترک کرده اند.در ارتفاع 150 فوتی درحالیکه طوفان سهمگین، مرگ را بطرف آنها نشانه گرفته ، شیشه پاک کن ها محکم خودشان را نگه می دارند.زنده زنده، مدفون می شوند کلیسای 800 ساله باسیلیکا می لرزد و آسیب می بیند.بعد آتش همه جا را فراگرفته.یک خانواده هیچ جایی ندارند تا به آنجا بگریزند.مردمی را می بینید که بر خلاف تمام اتفاقات، زنده ماندند.

10- مستند کاوش های باستانی (ابر کشتی های باستانی): این مستند بسیار زیبا در مورد کشتی های در دوران باستان می باشد. بارکش های محموله های بزرگ، حاملهای سربازان، و حتی نوع باستانی تایتانیک.این اکتشافات جدید باعث میشود که برگردیم و نگاه دوبارهای به کتاب های تاریخ بیاندازیم- و در مورد دانسته های خود از دنیای باستان، دوباره بیندیشیم.


نقشه سایت علمی کاربردی واحد 5

 
 
بخش عمومي > نقشه سايت
 
نقشه سايت

در اين بخش ليست تمامي صفحات سايت در كليه طبقه‌بنديهاي سايت در اختيار شما مي‌باشد. براي رفتن به يك صفحه مورد نظر، بر روي عنوان آن كليك نماييد.

صفحه اصلي مدیرفن آوری و اطلاعات
کتب
صفحه اصلي | وب سایت
پشتیبانی نرم افزار
کتب منتشر شده
صفحه ارتباط با ما
پشتیبانی سخت افزار
 
صفحه جستجوي پيشرفته
  اعلام شماره دانشجویی
اطلاعیه
ثبت نام تقویم آموزشی ورودی اسفند1388
صفحه تست
دانشجویان ترمیک ورودی89
طراحي چاپ
  دروس ارایه شده کارشناسی892
تكنولوژي امور تكميلي چاپ
درباره دانشگاه جامع دروس ارایه شده کاردانی892
آماده سازي 88
معرفی دانشگاه جامع
کدگروه های کارشناسی892
فرايند چاپ
معرفی واحد5 تهران
کدگروه های کاردانی892
پيش از چاپ
چارت سازمانی واحد5
مالی ورودی 89
ناظر فني
    غربالي
ریاست مرکز خدمات دانشجویی كارداني امور تكميلي
ریاست مرکز
ثبت نام
 
حراست
امتحانات
فارغ التحصیلی
روابط عمومی
آموزش‌های آزاد
مدارک صادر شده کاردانی پودمانی
شورای اجرایی
آزمون جامع-اطلاعیه
مدارک صادر شده کاردانی
شورای آموزشی
آزمون جامع-گرافیک
مدارک صادر شده کاردانی پودمانی چاپ
دفتر برنامه ریزی
آزمون جامع-چاپ
مدارک صادر شده کارشناسی
  موادآزمون جامع امور تكميلي چاپ
 
مدیریت آموزش دانلود آموزشی
سمینارها
مدیر آموزش
اعلام نمرات
هلوگرام
فارغ التحصیلان
اطلاعیه ها
 
امور ترمیک
پذیرش دانشجو پودمانی
سیزدهم آبان
پودمانی
سرفصل دروس
سیزده آبان
امور امتحانات
کتب
 
امورکارگاه ها
مدارک ثبت نام کاردانی و کارشناسی سال 88
ماه محرم
امورمدرسان
قوانین پروژه و کارآموزی
روز اول : مسلم‏بن عقيل كيست؟
واحد آموزش های آزاد
تقویم خدمات آموزشی
روز دوم : از مدینه تا کربلا همراه با سیدالشهداء(علیه السلام)
امورپژوهش
نظرسنجی
صفحه اصلی
کتابخانه
نواقص پرونده
 
واحد ارتباط با صنعت
محر.مین از آزمون
امتحانات
گروه چاپ
ویژه نامه امتحانات
برنامه امتحانات
گروه گرافیک
  برنامه کارشناسی
گروه عمومی
درباره ما کاردانی ترمیک
  صفحه توضيحات فعاليتهاي ما
کاردانی پودمانی
امورفرهنگی و دانشجویی    
امورفرهنگی و فوق برنامه
بخش عمومي بخش سوالات متداول
امور دانشجویی
ورود به پرتال واحد
صفحه سوالات متداول کاربران
امور تربیت بدنی
   
  راهنما بخش گالری تصاویر
مدیریت پشتیبانی صفحه ابتدايي بخش راهنما
صفحه گالری تصاویر
حسابداری
   
کارگزینی
آموزش های آزاد بخش نمایش دهنده
کارپردازی
صفحه اصلی آموزشهای آزاد
مدیریت بخش نمایش
دبیرخانه
   
خدمات
اطلاعیه بخش اخبار
  اطلاعیه1
صفحه بخش اخبار

  • نوشته : محمد اربابی
  • تاریخ: جمعه 20 اسفند 1389برچسب: صفحه اصلي | وب سایت ,مقالات چاپ,
  • روش چاپ فلکسو ( فلكسوگرافي )

    تعريف :
    فلكسوگرافي روش چاپي است با يك لوح چاپ برجسته (كليشه) و منعطف. اين لوح به سيلندر لوح دستگاه چاپ فلكسوگرافي چسبانده مي‌شود. روش فلكسو در واقع نوع امروزي چاپ لترپرس ( چاپ با استفاده از حرف و تصاوير برجسته فلزي است). البته چاپ فلكسو همه كاره تر از روش لترپرس است چرا كه با استفاده از آن مي‌توان تقريبا انواع سطوح همچون پلاستيك، فويل، سلفون و كاغذ را چاپ كرد. اين روش بطور وسيعي جهت چاپ سطوح به كار رفته در بسته بندي مواد غذايي به كار مي‌رود. همچنين از آن مي‌توان براي چاپ سطح وسيعي با يك رنگ يكنواخت و يكدست استفاده كرد.

    كاربردها :
    روش فلكسو از روشي‌هاي چاپي است كه همواره گسترش و پيشرفت بسيار سريعي را بر خود ديده‌اند. البته نبايد تصور كرد كه اين روش تنها براي چاپ محصولاتي خاص كاربرد دارد. در واقع قابليت اين روش براي چاپ انواع مختلفي از سطوح چاپي باعث شده تا گستره وسيعي از محصولات با اين روش قابل چاپ باشند. بسته‌بندي مواد غذايي همانطور كه اشاره شد يكي از مهمترين ميادين كاربرد اين روش چاپي است. چاپ بر روي كيسه‌هاي پلاستيكي لفاف‌هاي بسته‌بندي، كاغذ ديواري، مجلات، ضمايم روزنامه‌ها، كتب و فرم‌هاي اداري از ديگر كاربردهاي رايج اين روش چاپي‌اند.

    .: ادامه مطلب :.

    پاکت های 2010

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد اربابی
  • تاریخ: دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:پاکت های 2010,
  • فیلم RYOBL 750 WIDE

    هر روز یک قسمت  از این فیلم را می گزارم

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد اربابی
  • تاریخ: دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:فیلم RYOBL 750 WIDE,
  • فیلم آموزش لیتوگرافی

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد اربابی
  • تاریخ: دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:فیلم آموزش لیتوگرافی,,
  • کاغذ شناسی

    استاد: ناظمی پناه

    جلسه دوم

    رطوبت موجود در کاغذ باید کنترل شده باسد در رقابت عبور کاغذ از ماشین و ریجستر شدن رنگ در فرایند تاکنی بوجود می اورد . رطوبت زیاد باعث کاهش مقاوت کاغذ

    رطوبت مطلق : مقدار رطوبت موجود در هوای محیط (پوند دریک پوند هوای خشک)

    رطوبت اشباع : حداکثر رطوبتی که هوا میتواند درخورد نگه دارد

    رطوبت نسبی:مقدار رطوبت موجود در هوا به حداکثر رطوبتی که می تواند در خود نگه دارد در یک دمای مشخص

    توضیح رطوبت اشباع : هر جه دما افزایش پیدا کند قابلیت نگه داری رطوبت هم بیشتر می شود  هرچه دما کاهش پیدا کنند قابلیت نگه داری رطوبت کمتر می شود

    ذرات مولکول آب تمایل به پیوستن به هم و تقطیر دارند   رطوبت موجود در هوا  =RH%

                                                                           حد اکثر رطوبتی که می تواند در خود نگه دارد

    وقتی کاغذ در چاپخانه باز می شود تغیییرات دما باعث می شود

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد اربابی
  • تاریخ: شنبه 7 اسفند 1389برچسب:کاغذ شناسی,جزوهکاغذ شناسی,مقالات چاپ,فلکسو,رطوبت نسبی,کاغذ,
  • مقالات دانشگاه علمی کاربردی

  • نوشته : محمد اربابی
  • تاریخ: پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:مقالات دانشگاه علمی کاربردی,
  • لیتوگرافی

    دانلود  :  لیتو گرافی.doc  

    سل چیست

    دانلود  : 

    سل چیست.doc

  • نوشته : محمد اربابی
  • تاریخ: پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:لیتوگرافی,
  • پروژه اکسل محاسبه هزینه چاپ

    پروژه اکسل برای درس کاربرد رایانه در چاپ

    استاد :سپاس مقدم


    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد اربابی
  • تاریخ: پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:,
  • مقاله چاپ گود و سیلندر سازی

     (نظرات شما کلیدی است برای موفقیت ما)

    ((مطالب خود را برای ما ارسال کنید تا با نام خود در مقاله چاپ قرار دهیم ))      

    صنعت سیلندر سازی

    با توجه به توسعه و رشد صنعت چاپ در كشور و همچنین نصب ماشین آلات متعدد چاپ رول ، كمبود واحدی جهت پشتیبانی و ساخت سیلندر های مورد نیاز این ماشین آلات احساس می شد لذا مدیریت گروه صنعتی ایران زمین با بكار گیری از سالها تجربه و بهره گیری از تكنولوژی پیشرفته سیلندر سازی در فضایی مناسب اقدام به راه اندازی واحدی خود كفا نمود تا بتواند با هدف قطع وابستگی و ارائه خدمات ، پشتوانه ای مطمئن برای صنعت چاپ ایران باشد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد اربابی
  • تاریخ: پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:مقاله چاپ گود و سیلندر سازی,
  • مقاله هولوگرام

    هولوگرام يك تصوير سه بعدي است كه توسط اشعه ليزر ايجاد مي‌شود. واژه هولوگرام از دو كلمه يوناني(Holo)  به معناي كامل وGraph)  )به معناي نگارش به وجود آمده است. تمام نگاري (هولوگرافي ) يك تكنيك انقلابي است كه عكسبرداري سه بعدي (يعني كامل) از يك جسم و يا يك صحنه را ممكن مي‌سازد. اين تكنيك در سال 1948 توسط گابور ابداع شد (در آن زمان به منظور بهتر كردن توان تفكيك، ميكروسكوپ الكترونيكي پيشنهاد شد) و به صورت يك پيشنهاد علمي در آمد اما قابليت واقعي اين تكنيك پس از اختراع ليزر در سال 1960 نشان داده شد. اولين هولوگرام‌هاي سه بعدي نور داده شده با ليزر در سال 1964 توسط (Leith   )وUpatnieks ) )در ميشيگان ساخته شد.

     

     

    هولوگرام چگونه ساخته مي‌شود؟

     

    هولوگرام به دو روش دستي(Manual) وديجيتال يا Dotmatrix تهيه مي‌شود.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد اربابی
  • تاریخ: پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب: مقاله هولوگرام,مقالات چاپ,,
  • مقاله پاور پوینت iml

    مقاله iml با فرمت پاور پوینت برای افرادی که درشته چاپ درس می خونند

    روش های تولید


     
     
    IML، بسته بندی آینده

    به ادامه مطلب مراجعه کنید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد اربابی
  • تاریخ: پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:مقاله پاور پوینت iml,مقاله iml,مقالات چاپ,,
  • بازاریابی و تبلیغات

    استاد : شریفی پرند

    جلسه دوم

    نحوه تعیین اهداف تبلیغات را بنویسید؟

    قدم اول در تهییه برنامه تبایغاتی تعیین اهداف تبایغات است این گونه تصمیمات معمولا تحت تاثیر تصمیم قبلی

    درباره بازار عدف تعیین جایگاه در بازار و ترکیب عناصر بازاریابی قرار میگیرد

    نکته:بازار هدف بازار ی است که مورد نضر ماست وهدف ما نفوذ در این بازار می باشد

    پنج تصمیم اساسی در تبلیغات را بنویسید؟

    1.اهداف تبلیغا ت چیست؟

    2.چقدر مصرف میشود؟

    3.چه پیامی باید ارسال شود

    چه رسانه ای باید مورد استفاده قرار می گیرد

    منابع چگونه ارزیابی می شود

    تبلیغات آگاه کننده را تعریف را تعریف کنید؟

    برای معرفی عمر کالا مورد استفاده قرار میگیرد همچنین زمانی که هدف ایجاد تقاضای اولیه با سند از این نوع تبلیغات بهره گرفته می شود

    تبلیغات متقاعد کننده را تعریف کنید؟

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد اربابی
  • تاریخ: پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:بازاریابی و تبلیغات,علمی کاربردی واحد 5,دانشجویان چاپ,,

  • printstudent

    محمد اربابی

    printstudent

    http://printstudent.glxblog.com

    دانشجویان صنعت چاپ

    صفحات ایران پرینت را آفلاین ببینید

    دانشجویان صنعت چاپ

    فارغ التحصیل و کارشناس چاپ مقالات صنعت چاپ .druckverfahren.مقالات + صنعت چاپ .فرایند چاپ.چاپ افست. چاپ هلوگرام.چاپ بنر.چاپ هلیوگراور.چاپ سیلک.چاپ بالشتکی . چاپ سوزنی . چاپ روی شیشه.چاپ روی پارچه.صنعت چاپ.مقالات صنعت چاپ.تابلو روان. تلویزیون شهری.

    دانشجویان صنعت چاپ